Accor z dynamicznym rozwojem marek Premium, Midscale i Economy w Europie

 

Grupa ogłasza ambitne plany otwarć hoteli W pierwszej połowie 2024 roku

 

Accor, światowy lider w branży hotelarskiej, kontynuuje rozbudowę portfolio hoteli Premium, Midscale i Economy. Do blisko 3 tysięcy obiektów w ponad 40 krajach w pierwszej połowie 2024 dołączą nowe hotele, które wzmocnią pozycję grupy w regionie.

 

Grupa rozpoczęła 2024 rok w dynamicznym tempie, ogłaszając otwarcia pierwszych hoteli TRIBE we Włoszech, Mercure w Albanii oraz Swissôtel w Czarnogórze i Gruzji. Do rodziny ibis dołączyły nowe obiekty w Rumunii, Wielkiej Brytanii i Francji. W najbliższych miesiącach Accor planuje dynamicznie rozwijać portfolio marek Premium, Midscale i Economy, koncentrując się na wzmocnieniu pozycji na kluczowych rynkach oraz ekspansji w destynacjach turystycznych. Po rekordowej liczbie podpisanych umów w ubiegłym roku, grupa zamierza uruchomić ponad 350 hoteli (z ponad 45 000 pokojami) w Europie i Afryce Północnej.

 

Europa jest regionem, z którego wywodzi się Accor, dlatego oferowanie innowacyjnych rozwiązań dla branży hotelarskiej odpowiadających na zapotrzebowanie gości i partnerów biznesowych jest dla nas szczególnie ważne. Ubiegły rok był rekordowy pod względem rozbudowy portfolio, co potwierdza atrakcyjność naszej oferty. Po roku od wprowadzenia nowej struktury marek, nie zwalniamy tempa w rozwijaniu potencjału hoteli Premium, Midscale i Economy, jak i możliwości tego zróżnicowanego rynku – podkreślił Patrick Mendes, CEO, Premium, Midscale & Economy, Accor Europe & North Africa.

 

W Europie Środkowo-Wschodniej Accor koncentruje się na ekspansji marek premium wraz z otwarciem pierwszych hoteli Mövenpick w Polsce – w Karpaczu i we Wrocławiu.  Marka Pullman zadebiutuje na Węgrzech i w Czarnogórze, zaś Swissôtel w Rumunii. W rejonie basenu Morza Śródziemnego grupa planuje otwarcia nowych obiektów Mercure i Handwritten Collection we Włoszech (Rzym i Sondrio) oraz na Cyprze (Larnaka), a także 30 hoteli w Francji. Pierwszych gości w nadchodzących miesiącach przyjmą Novotel Tbilisi Center i ibis Styles Batumi w Gruzji oraz Mövenpick Winter Park Baku w Azerbejdżanie.

 

Rozbudowa portfolio marek Premium, Midscale i Economy świadczy o uznaniu i zaufaniu ze strony naszych gości i partnerów biznesowych. To motywacja, która potwierdza naszą strategię ekspansji w regionie, tak by oferować gościom nowe kierunki o wysokim potencjale turystycznym – dodał Philippe Bijaoui, Chief Development Officer Europe & North Africa, Accor Premium, Midscale i Economy.


Wśród kilku z flagowych hoteli Premium, Midscale i Economy, które przyjmą gości w pierwszej połowie 2024 znajdują się m.in.:

 

 

 

###

O ACCOR

Accor jest wiodącą grupą hotelową na świecie grupą oferującą doświadczenia w ponad 110 krajach, 5 500 obiektach, 10 000 lokalach gastronomicznych, centrach wellness i elastycznych przestrzeniach do pracy. Grupa posiada jeden z najbardziej zróżnicowanych ekosystemów hotelarskich w branży, obejmujący ponad 45 marek hotelowych, od luksusowych po ekonomiczne, a także Lifestyle z Ennismore. Accor jest zaangażowany w podejmowanie pozytywnych działań w zakresie etyki i uczciwości biznesowej, odpowiedzialnej turystyki, zrównoważonego rozwoju, działań na rzecz społeczności oraz różnorodności i integracji.  Założona w 1967 r. spółka Accor SA ma siedzibę we Francji i jest notowana na giełdzie Euronext Paris (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym OTC Market (ticker: ACCYY) w Stanach Zjednoczonych. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.group.accor.com lub śledź nas na X, Facebook, LinkedIn, Instagram i TikTok.